Paulus Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Har endel deler til salgs. Frontfanger. Diamantsort metallic. Uskadd, alle lister følger med. 1000 kr. Passasjerstol i mørkegrått stoff : Renses før salg. Dør Touring høyre bak diamantsort metallic. Uten dørside men med sentrallåsmotor, vindu, el. heismotor. Ikke rust. 700kr. Frontlykter. Sprekk i fjernlysglass v.side. 300 kr/v.side. 400 kr/h.side. Gult og hvitt tåkelys v.side, komplett m. feste hvis ønskelig. 300 kr/stk. ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjendem Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hei! Hva er tlf. nr. ditt? Vil ha det grøftelyset ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 frontfanger hørtes fristende ut. men jeg trenger egentlig bare nedre del, der hvor kurvelysene er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulan Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Vist fangeren er komplett med grøftelys,så skal jeg betale deg 1000 kr,men uten kan du få 500 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslevatn Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 henter førerstolen i morra jeg. 300 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ignition Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hvordan ser piggdekkene ut? Er der mye spor og pigger? Kunne vært greit med pigger til vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå