torodd Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 sentral låsen min er helt død, reagerer ikke uansett hvilke side jeg prøver og låse bilen fra... tro kansje at det kan være styreenheten til sentral låsen... noen som vet hvor den befinner seg?? eller har noen tips om hva det kan være... det gjelder en (BMW e36 320ia 1995mod)
Bogart Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Velkommen til Bimmers På endel biler sitter styre-enheten i fører-døra, men er ikke sikker på om det er det samme på 320'n. Har du sjekket om det er strøm inn til låsen?
torodd Skrevet September 16, 2006 Forfatter Skrevet September 16, 2006 Kan ikke se noen brente sikringer og kan heller ikke måle noe strøm... Noen som vet hvor "hovedsentralen" til sentral låsen sitter??
torodd Skrevet September 24, 2006 Forfatter Skrevet September 24, 2006 Velkommen til Bimmers På endel biler sitter styre-enheten i fører-døra, men er ikke sikker på om det er det samme på 320'n. Har du sjekket om det er strøm inn til låsen? fant ikke styre-enheten i fører døra... ingen som vet hvor den er ??
Ivanrogov Skrevet September 24, 2006 Skrevet September 24, 2006 Har det samme problemet i en E30 Touring. Etter jeg var av med førerdøra fungerer ikke sentral-lås, eller justering av speil.
torodd Skrevet September 24, 2006 Forfatter Skrevet September 24, 2006 må vell være noen hær inne som vet hvor boksen ligger... eller har vært borti noe av det samme
Berg'n Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Velkommen til Bimmers På endel biler sitter styre-enheten i fører-døra, men er ikke sikker på om det er det samme på 320'n. Har du sjekket om det er strøm inn til låsen? fant ikke styre-enheten i fører døra... ingen som vet hvor den er ?? Den ligger bak sparkeplata på passasjersiden (A-stokken)
Champ Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 jeg hadde en kompis som hadde et slikt problem , i speilet i frontruta lå mottakertdelen, koble av denne og spray begge kontaktene inni der med Elektrospray\kontaktspray, det hjalp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå