200power Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 hei.. når bilen er kald og jeg ligger i 3gire på ca 2000-3000omdreininge så er det veldig med nøkking i bilen!Noen som vet hva som er galt?det blir bedre når motoren blir varm. spørsmål nr2:) har probl med radiatorn(lekker en plass) og når det er luft i systemet er det da normalt at,når jeg kjører bilen varm og da stopper bilen og da suser/bobler vann fra lufteskruen.når jeg skrur av troppen til radiator så koker den over!er det normal,sia det er luft i kjølesysteme?eller kan det vere noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200power Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 odland318is hadde samme problemet med radiator å lufteskrue. der fant han ut at radiatoren var lekk å da bobla det slik fra lufteskrua. ny radiator så ordner det seg nok skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 ang. nykking slik når motoren er kald har jeg også samme problemet. vet ikke hva det kan vere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200power Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 jauu den lekker den..mn prøver å finn tak i en brukt her på forume,mn så ut som d ik va så mange så hadde:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 fylte 98/99 oktan og biler har aldri nykka så lenge den går på det.. ned på 95 igjen og det hender alt BRÅSTOPPER under aks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Dersom du ikke har AC koster det 1491 eks. mva hos www.radiatorservice.no. Med AC koster det 1743. Da kommer det på 2179, som jeg må ut med. Slik som vi har det nå har vi vel luft i systemet hele tiden. Klart vi kan prøve forskjellige stoffer for å tette, men helsike heller, får bare ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå