Gå til innhold

M-tech understell e-34


m-tech92
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 92 520 md m-tech fjær/dempere.....demper`ne foran var gåene så jg byttet...mn jg fikk feil fra BMW(m-tech uten senking og min er md)

Syntes bilen ble rar og kjøre og at den ble MYE høyere forran.Noen som vet om d er skadelig for forstilling og kjøre slik for lenge?Og kan dn bli eu-ok slik?

Den går også litt ujevnt på tomgang,virker litt "daff" og det lukter bensin av og til(er ikke lekasje)har også en mistenkelig klakke/tikke lyd når motoren er varm....noen foeslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

understellet vet jeg ikke om du får godkjent men den ujevne gangen kan være tomgangsmotoren/tomgangsregulatoren. denne ligger rett under insuget. en sylinderformet dings men to slanger og en kontakt. ta ut denne å rens den med nåe avfetting eller noe sånt smør opp og sett inn igjen. kan også være en fordel å jøre rent gass-spjeldet for olje og skitt. men også sjekk slangen som går mellom luftmassemåleren og spjeldhuset. er det sprekk i denne så får motoren helt gale impulser og da kan de lukte bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde senking bak, men ikke foran på bilen min, men fikk den veiregistrert likevel, hadde ikke råd til nye bakdempere og fjærskålene foran var utsatt for farlig rust.

Startgass er forresten nyttig for å finne vaacumlekkasjer, spray rundt omkring innsugets slanger, turtallet endrer seg når startgassen suges inn i lekkasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...