Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke penger til dette akkurat nå, men må ha noe spreker enn 1.8L ettervert :P Ser gatebil taxi'n har E36 M3 motor i bilen sin. Det er E90 da, men hva må til for å tilpasse motren til en E46?

Hva annet må gjøres for å få bilen godkjent etter motorbytte?

Og til sist hva betaler man i avgifter på en import motor. Ikke hele bilen altså.

Hilsen Claus :)

Skrevet

Gatebiltaxien er selvsagt ikke godkjent. Hva er vitsen med det og hvor vanskelig ville ikke det vært. 7-800hest turbo M3 motor i en ribba E90..:P

Men uansett..Stå på ..E36 motor i en e46 kan bli artig :)

Skrevet

Vert sinsykt konge ja, men vil helst kjøre lovlig :P Har ikke råd til å tape verdien av bilen hvis jeg kræsjer en gang.. ;) Får heller kjøpe meg en eldre e36 når jeg blir lærling og starte mtit prosjekt bare e36 m3 motor i e36 :P

Skrevet
Vert sinsykt konge ja, men vil helst kjøre lovlig :P Har ikke råd til å tape verdien av bilen hvis jeg kræsjer en gang.. ;) Får heller kjøpe meg en eldre e36 når jeg blir lærling og starte mtit prosjekt bare e36 m3 motor i e36 :P

Jobber du ikke, men har E46? How?

Skrevet

Jo jeg jobber på Maxbo Illebrekke i Tønsberg og har tjent hver eneste krone av bilen min :) men jeg tjener ikke nok penger der til å kjøpe meg en bil til + en m3 motor.. Men får se. Har jævelig lyst på 328 eller 330, men de er jævelig dyre, men skal prøve og spare det meste jeg tjener som lærling så kanskje jeg greier det i løpet av den tiden <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...