Crazy-Kid Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Har ikke penger til dette akkurat nå, men må ha noe spreker enn 1.8L ettervert Ser gatebil taxi'n har E36 M3 motor i bilen sin. Det er E90 da, men hva må til for å tilpasse motren til en E46? Hva annet må gjøres for å få bilen godkjent etter motorbytte? Og til sist hva betaler man i avgifter på en import motor. Ikke hele bilen altså. Hilsen Claus
Dr_S Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Er det ikke noen regler på at det ikke er tillatt med motor som er eldre enn bilen? Eller var det omvendt?
Crazy-Kid Skrevet September 17, 2006 Forfatter Skrevet September 17, 2006 Det må du ikke spørre meg om Dere som er pro hehe.. Gatebil taxi'en har det jo men vet ikke om den er regga?
compact Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 tror du kan glemme å få dette godkjent. får vel ikke godkjent en bilen med gamlere motor enn selve bilen.
Crazy-Kid Skrevet September 17, 2006 Forfatter Skrevet September 17, 2006 Skjønne rikke helt hvorfor det skal være noe problem å ha en gammlere motor, men det er vel norge?
Bimmerlars Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Du får det aldri godkjent pga. eldre motor enn bilen. Men drit nå i det! Kjør på, høres ut som et morsomt prosjekt
Ellingsen B. Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Gatebiltaxien er selvsagt ikke godkjent. Hva er vitsen med det og hvor vanskelig ville ikke det vært. 7-800hest turbo M3 motor i en ribba E90.. Men uansett..Stå på ..E36 motor i en e46 kan bli artig
Crazy-Kid Skrevet September 17, 2006 Forfatter Skrevet September 17, 2006 Vert sinsykt konge ja, men vil helst kjøre lovlig Har ikke råd til å tape verdien av bilen hvis jeg kræsjer en gang.. Får heller kjøpe meg en eldre e36 når jeg blir lærling og starte mtit prosjekt bare e36 m3 motor i e36
Bimmerlars Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Vert sinsykt konge ja, men vil helst kjøre lovlig Har ikke råd til å tape verdien av bilen hvis jeg kræsjer en gang.. Får heller kjøpe meg en eldre e36 når jeg blir lærling og starte mtit prosjekt bare e36 m3 motor i e36 Jobber du ikke, men har E46? How?
Crazy-Kid Skrevet September 18, 2006 Forfatter Skrevet September 18, 2006 Jo jeg jobber på Maxbo Illebrekke i Tønsberg og har tjent hver eneste krone av bilen min men jeg tjener ikke nok penger der til å kjøpe meg en bil til + en m3 motor.. Men får se. Har jævelig lyst på 328 eller 330, men de er jævelig dyre, men skal prøve og spare det meste jeg tjener som lærling så kanskje jeg greier det i løpet av den tiden <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå