Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja dette er dokumentert så dette er noe å satse på. der du henter effekten er når motoren skal jobbe seg opp fra null å videre i fart har den ingen betydning

Skrevet
etter det reklamen sier skal det visst vere topp :)

hadde vert tøft å prøvd det.. :D

hehe, hadde det vettu.. :D

spørsmålet er om det funker og er verdt penga :D

Skrevet

løp å kjøp å prøv. gi en tilbakemelding, eller du kan høre med noen på¨forumet om di har prøvd det.. burde vel funke litt da.. vil vel funger som en "lavtrykksturbo" på en måte.. hehe :)

Skrevet

Tror dette produktet kommer i kategorien til turbonator, resistorchipping og andre jalla produkter, glem ikke oljetilsetninger som gir opptil 15 hester ekstra.

En vifte på 15w ?, tenk på hvor mye en ekte turbo eller kompressor vil levere i kraft målt i watt.

Har i lang tid irritert meg over de resistorene som blir solgt for 50-800 kroner på qxl som en universal chiptrimming, dette er en elektrisk komponent som koster fra 50 øre til 5 kroner i elektrobutikker :shock: , det værste at folk hopper på det.

Papir og nettbutikker er takknemlig å skrive på, tror nok ikke den dokumentasjonen holder vann.

Tror det går an å få en "popp off" simulatorboks som tilbehør :roll:

Tror det er bedre å bruke pengene på andre ting,

Skrevet

har sett en test av det der...

og det viser seg at bilen faktisk går dårligere med den montert, pga at den faktisk lager mer motstand for luftstrømmen....

og at du man kun kan bruke den i intervaler, ellers vill den gå varm. 30sek med to minutters pause, dereter i 10 sekund osv...

og med tanke på at du ikke vil få denne til og snurre på langnær så fort som en turbo...

Skrevet

Denne MÅ jo bare kjøpes, tenk, hele 15 hester!!!!!!! Dette må jo være et revolusjonerende produkt som selv ikke bilfabrikantene har tenkt på etter mange års forskning og utvikling. Og ikke nok med det, SJEKK prisen!!! Det er i slike tilfeller jeg lurer på hvorfor en gidder å bruke penger på chip og annen motoroptimalisering....eller hvor mange lettlurte og lite selvstendig tenkende vesner som finnes der ute.

Skrevet
har sett en test av det der...

og det viser seg at bilen faktisk går dårligere med den montert, pga at den faktisk lager mer motstand for luftstrømmen....

og at du man kun kan bruke den i intervaler, ellers vill den gå varm. 30sek med to minutters pause, dereter i 10 sekund osv...

og med tanke på at du ikke vil få denne til og snurre på langnær så fort som en turbo...

Akkurat det tenkte jeg også. Det er vel innsuget som kommer til å drive denne noe som fører til svekket sugeevne/mer motstand. BS med andre ord.

Skrevet

He he, en kompis av meg monterte noe lignende fra BilXtra tidligere i år. Holdt på å flire meg skakk, da de hadde lovd han ca.10hk effekt økning. Dette var ett luftfilter med vifteblader i åpningen som skulle gi boost :lol::stupid::applause:

Jeg fortalte at han mest trolig hadde fjernet noen hk, men dette godtok han ikke, bare hør på lyden :wink:

Uff a meg. Men er ikke dette strengt tatt ulovlig markedsføring?

Skrevet

Vil nesten strekke meg til ulovlig og villedende markedsføring. At det går an... Som E-36 328 sier, mange år med optimalisering og forskning, men dette er noe de ikke har tenkt på? Hehe, denne gadgeten her er drøy altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...