iverseo Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Noen som har peiling på om det er noe forskjell på Understellet på en M teck bil kontra "standard bil"? (E30) Bestilte meg nye dempere og fjerer til understellet på E30`n, men da jeg tok ut demperen som sto i, viste det seg at denne hadde mye grovere stempel enn det jeg hadde kjøpt. Demperen som sto i var Bilstein. Noen som har noe info om dette? Det nye settet er for 51 mm fjerbein også. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Forskjellen ligger i andre fjærer og dempere samt grovere stab.stag foran og bak. Ville kjøpt meg nye bilstein dempere jeg, ettersom det er kvalitetsvare og noe av det bedre man kan sette på bilen. Men tror ikke bilen faller fra hverandre ved å sette på noen dempere som har mindre stempel, men blir nok noe bløtere kontra nye bilstein dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå