aloebiz.net Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Her kan man poste interessante/morsomme fakta om forumet.. Mitt bidrag er at det er registrert 1226 brukere som aldri har skrevet et innelgg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 det er kommet en ny ubrukelig trår kalt fakta om forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 det er kommet en ny ubrukelig trår kalt fakta om forumet hehe...nice one Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Hehe.. jeg satt å så litt på medlemslista og ble forbløffet over hvor mange som aldri har skrevet et innlegg så jeg tenkte å dele det med dere... menmen... bare slettt tråden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Hehe.. jeg satt å så litt på medlemslista og ble forbløffet over hvor mange som aldri har skrevet et innlegg så jeg tenkte å dele det med dere... menmen... bare slettt tråden da.. ikke for min del, var bare en tørr spøk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 FAKTA: Aloebiz.net må være den personen her inne som har hatt flest feil på bilen sin..!! (Forresten, begynner å bli noen uker siden sist jeg så en post ang feil på bilen din, hva skjer.??) (ikke vondt ment, føler med deg...) Adminedit (bmwE9): Det er en og annen her inne som ikke skriver så mange innlegg, men på den annen side er det noen her inne som skriver alt for mange innlegg.... ... Imidlertid har forumet rundt 100000 besøk i måneden og det er på alle måter mange. Tråden handler dog ikke om bil- og motorprat og stenges derfor i denne omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg