///frank Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 vurderer kjøp av 320ia m-teck,har sett på bilen og virker ok 320 men er litt usikker pris når eg ser på nettet så varierer dem pris.noen bimmers medlemer som kan hjelpe litt her er link til bilen http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Jeg syntes det virket litt høyt for den bilen, gav endel mindre for en 320 coupe for 1 uke siden med m-tech frontfanger og noe felger å no. Den har sort sportsskinn osv... Det var og en 93 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Jeg syntes det virket litt høyt for den bilen, gav endel mindre for en 320 coupe for 1 uke siden med m-tech frontfanger og noe felger å no. Den har sort sportsskinn osv... Det var og en 93 mod! okey...mye du ga da om eg tør å spørje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 solgte 93 320 coupen min med skinn sist uke, den var STRØKEN med 178K på telleren. den gikk for rett under 80K, ville ikke betalt like mye for en 320 sedan med mindre den var Jævlig strøken og hadde mye utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 70k burde du få solgt den får vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 okey thanks ...prute litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå