Gjernes Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Tenkte jeg skulle legge ut bilde av bilen min mens jeg hadde den og hvordan den ble etter at jeg solgte den. All honnør til personen som har klart å friske den opp til det den har blitt i dag FØR ETTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Spesiell farge combo. Syns det var ganske stilig jeg, men den kunne godt hat noen større felger da Er orginal fargen Aspen silver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Eh.... synes den var penest før jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Alle har hver sin smak og godt er det Jeg reagerte litt da jeg først så den til salgs på autodb, men når jeg fikk se den i real life, så ble opplevelsen en helt annen. Et bilde sier mere en 1000 ord, men ingenting slår virkeligheten. Sånn følte jeg egentlig når jeg kjøpte min nåværende bil også. Lilkte den utrolig godt på bildene, men da den kom på transportbilen oppover til kristiansun ble jeg lammet en liten stund. Er den virkelig så feit tenkte jeg. Men heldigvis er det andre som syns annet, så slipper vi å kjøre rundt i akkurat samme bilene Fargen er orginal aspen silber ja, men det som kansje virker å være sort, er mørk mørk brunt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Det er mulig det er bare øynene mine det er noe feil med, men jeg syns den lakkeringen var helt jææææævelig. Men faceliftlyktene er jo en sikker vinner da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå