Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette en funksjon hvor man laster opp bilder. (noe jeg tror det er)

Med denne trafikken som bimmers.no har tviler jeg på at det er økonomisk forsvarlig å legge inn denne plugin'en. Det tar en GOD del båndbredde om alle skulle hattt sin egen "garage" her inne

Skrevet
Er dette en funksjon hvor man laster opp bilder. (noe jeg tror det er)

Med denne trafikken som bimmers.no har tviler jeg på at det er økonomisk forsvarlig å legge inn denne plugin'en. Det tar en GOD del båndbredde om alle skulle hattt sin egen "garage" her inne

Det handler vel mest om at folk oppretter probiler for sine biler i en søkbar database. Disse profilene inneholder alt mulig av info inkl. bilder.

Burde vel ikke ta alt formye båndbredde i forhold til f.eks. aktive tråder som er fullspekka med bilder. Ser jo ut til at pluginen genererer thumbnails av bildene også.

Skrevet

Tviler på den tar mye båndbredde?

Hadde vært artig å se på kostnader til folk osv :)

Vet at min hadde kommet evig langt nede! (Oppe i 11 000 for hele tralla til nå)!

Skrevet

Kan bli aktuelt, men ikke riktig enda!

Venter på en ny server, kun for bimmers.no.. ArildJr gjør en stor innsats for å hjelpe sidene et steg videre.. :)

Vil helst ikke gjøre så mye før den er på plass.. forhåpentligvis tar det ikke så altfor mange ukene.

Det er ikke båndbredden som er problemet, heller kapasiteten på serveren. Det er 2 stk Xeon-prosessorer som jobber rimelig hardt for å holde forumet gående med brukbar hastighet. Saken er den at det er en del andre tjenester også på samme server, andre kunder osv., så det blir greiere når vi får en dedikert boks til bimmers.

• 1 month later...
Skrevet

Tydeligvis ganske nær 0 ytelse.

Det er flere uker siden jeg etter sigende skulle ha fått både den og diverse annen hardware nå, uten at noe som helst har skjedd, og jeg får ikke svar av ham, så so much for hjelp.

Kan noen andre bidra (med noe annet enn prat) så er jeg takknemlig, men jeg vil IKKE ha flere tilbud som det aldri blir noe av. Er drittlei alle disse fikserne som aldri får gjennomført noe. Mye prat og lite som skjer. Det er ikke akkurat første gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...