Magnus Skrevet September 18, 2006 Skrevet September 18, 2006 Er lite futt i varme/lufteanlegget i bilen. Tar lang tid før det blir varmt i bilen. Kjenner med henda at det nesten ikke kommer noe luft ut kanalene. Er det bare pollenfilter som kan vere årsaken til dette? Er det diy om dette? 93mod e36 coupe. Har ikke ac. Tenkte jeg skulle forberede meg på vinteren. Kjekt om noen har vert borti dette
Mr_Sunde Skrevet September 18, 2006 Skrevet September 18, 2006 DIY Kan jo vere luft i kjølesystemet også, men viss det nesten ikke kommer luft ut av dysene så er det nesten helt sikkert filteret som er begynt å bli tett.
Magnus Skrevet September 18, 2006 Forfatter Skrevet September 18, 2006 Takk Men dette er med AC. I denne tråden står det : På biler uten AC sitter pollenfilteret i motorrommet. Sitter rett på utsiden av vifta på begge sider. Hvor er det? Begge sider?
Mr_Sunde Skrevet September 18, 2006 Skrevet September 18, 2006 Da er jeg ikke sikker. Har ikke microfilter på min, men kan hende du skal se etter noe sånt?
BMW 2002 Fredrik Skrevet September 18, 2006 Skrevet September 18, 2006 Takk Men dette er med AC.I denne tråden står det : På biler uten AC sitter pollenfilteret i motorrommet. Sitter rett på utsiden av vifta på begge sider. Hvor er det? Begge sider? Ja det er et filter på begge sidene av vifta. For å få av dette må du ta av vindusviskerne og det plastdekslet som dekker over luftintaket. Du får ikke av plastdekslet uten å ta av vindusviskerne. Når det dekslet er fatt bort ser du rett på vifta.
kabeldeigen Skrevet September 18, 2006 Skrevet September 18, 2006 Kommer det ikke luft ut, eller kommer det ikke varme ut?? Jeg hadde problemer med at det ikke ble varmt inni coupen, det viste seg at det var lite vann, og mye luft i systemet. Dette det ble fikset, ble alt iorden. Hvis det ikke vifta blåser, kan det være viften som ikke sviver rundt, eller motstanden er gåen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå