Gå til innhold

hvem kompressortrimmer bmw???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har handle e46 328 nå... hører rykter om at de blir skikkelig gromme med kompressor! lurte derfor på hvem som gjør slike jobber, og evnt. anbefalinger om hvem som gjør det bra!?

noen som har peil?

Skrevet
har sittet på med en slik en...ble ikke imponert...

Hva legger du i det??

at jeg ikke ble imponert over draget...skulle vel være 330hk eller noe! men klart det går jo godt... men ikke iforhold til påstått hesteantall...

Skrevet
har handle e46 328 nå... hører rykter om at de blir skikkelig gromme med kompressor! lurte derfor på hvem som gjør slike jobber, og evnt. anbefalinger om hvem som gjør det bra!?

noen som har peil?

Pass på at innfesting til bakaksling ikke ryker... :roll:

Skrevet

protrim er håpløse..Bestilte bremseslanger derfra 26 juni,nå 2,5 mnd senere har jeg fortsatt ikke sett noe til dem.Alt som har med opel å gjøre er tregt og håpløst.

Skrevet
protrim er håpløse..Bestilte bremseslanger derfra 26 juni,nå 2,5 mnd senere har jeg fortsatt ikke sett noe til dem.Alt som har med opel å gjøre er tregt og håpløst.

hehe, du får ringe de og høre om det er noe galt med bestillinga el.no da vettu..

Uansett, når det gjelder og bygge motor i bil veit de hva de driver med.

Skrevet

takker for hjelp!

hørt at en 328 med kompressor nesten skulle holde følge med en 3,2 M3 jeg!? blir jo nesten like mye hester, og en del mer moment vel? og hvis man chipper at på til, så blir det enda bedre...!

Jeg trur at det blir gromt i forhold til pris...

Skrevet
chipper atpåtil? tror du der er sporstluftfiltere det er snakk om her eller? uten å justere tenning/innsprut får du ikke mye ut av kompressoren

Tilleggs dyser med tilhørende styring og orginal bankesensor holder glatt for et trykk på 0,5 serru..

No mer trykk enn det er jo ikke smartest og mate på med i en orginal bimmer lell!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...