JoeNasty Skrevet September 18, 2006 Skrevet September 18, 2006 Håper det er noen her som har litt mer peil enn en som meg som ikke har skrudd mere på bil enn å fylle bensin... Skal nemlig ha av frontfangeren for å pusse den og feste lyktehuset og litt stæsj. Problemet er bare det at jeg tydeligvis ikke finner alle festene!har funnet 4 som sitter i hjulbuene og nå leter jeg meg grønn etter flere bolter. Eller må jeg ha bilen på bukk for å kunne komme til festene? Tusen takk for alle svar!!!! MVH JoeNasty
Even Tveter Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 Nå er jeg ikke helt sikker, men er det ikke noen lister forran på fangeren som må av også sitter det ett par skruer bak den lista, lista sitter vell bare i clips av et slag. Rett meg hvis jeg tar feil.
Frakk2000 Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 Du bør handle deg en Hanyes bok Kan være det er noen fester på innsiden, altså nede med lyktene. Som regel kan du ta av fangere med å "clipse" av listene, og skru ut forfra.. Du kan jo alltids benne litt i den, og se hvor det henger fast? Bare vær forsiktig?
mlello Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 Sjekk på www.bmwtips.com Der står det beskrevet med bilder. Du må løsne to store bolter med Torx45 inne i selve støtfangeren. Du kommer til ved å ta ut luka ved siden av tåkelysene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå