bmwdude Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 En kompis av meg skal selge bilen sinn. Mye påkostet bil.. For mye å skrive.. ring for info.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 835#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Herregud, den var pen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Jøss! Likte virkelig den bilen. Nydelig lakk! Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 vi har flere av di skal jeg si deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 fin bil! typisk med ei blond råneberte i passasjersetet på slike! hehe! hva er prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 fin bil! typisk med ei blond råneberte i passasjersetet på slike! hehe!hva er prisantydning? Blond dame ja Du for ringe ham, jeg er faktisk ikke sikker på pris antydningen!! Ikke så lenge siden bilen bled bygd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Så meget nice ut ja. Men litt overkill spoiler bak da men Og jeg ville hatt fk lyktene med ringene riktig vei Men den var pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Den var skamrå... Den likte eg faktisk veldig godt... Kan ikkje du legge ut bilder av interiøret også + prisantydning... Må da vite ka han ikkje selge bilen for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Ja...det må man si..var pen den! litt for stor vingen,men ellers meget pen:) hva heter fargen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Skal man ha en liten vinge så må man ha en mindre fanger etter min smak!!! er vinge som er beregnet til denn bak fangeren.. (rieger) Men så klart, smak å behak!!! Denne fargen for du sikkert når du har handla bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hnrik Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 sinnsykt pen bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 DEN vil jeg ha:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg