Gå til innhold

E28 i bilcross

jornab
 Share

Anbefalte innlegg

For sent å pusse den opp nå. Har ribbet den innvendig. Er snart klar til å bygge bur. Er spent å se om M30 motoren holder til det hardkjøret den blir å få. Har lest flere plasser at de ikke er så veldig glade i turtall over lengre tid. Noen som har testet ut dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en E28 i bilcross nå på Søndag. Vet ikke hva slags motor som sto i den men den så iallefall stødig og fin ut på banen.

dscf2502sz4.jpg

Det er Evopower her på forumet som kjører den! :) Eller kjørte heter det vel nå, han mistet bilen det løpet. Det står en orginal 2.8l i den.

Evopower knakk 2 ventilløftere første løpet med motoren. Gassen låste seg i bånn og den sto og gikk på turtallsperren noen sekunder uten motstand. Så jeg tror det er lurt å gire litt før sperren kobler inn. Det er da motoren trekker best også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om ihvertfall en som kjører en rød e28. Men er ikke så inn i denne bilcrossen. Mer Rallycross her..

Men uansett, vet om en som til og med kjører e32 750 i bilcross.. Hehe. Den er for diger. Rett og slett.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

750 i bilcross?? :shock: Skulle tru den blir fort solgt da... Får sende evopower en pm å spørre om han har litt tips til meg. Vil tru at styringen (servo) vil bli et problem. Har rattet litt og merker at servoen "henger" litt etter ved mye og harde bevegelser med rattet. Er nok bedre uten servo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...