jenny Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Ja,ja...må vel legge inn bilen min også da...Har kjøpt meg en E34, 89mod. Bilen er komplett M5 utenom motor og gir. Motoren som står i nå er sammensatt av en 2.7 blokk, 2,5 topp, større dyser, 325 innsug og styrenhet og 3 bar bensinregulator. M5 motor og gir kommer så snart jeg har nok penger på konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Nydelig bil! Har vell vert diskutert her før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Strøken E34! Mangler bare M5motor og bremser da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenny Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 Ja,stemmer vell det. Drage var den tidligere eieren. Men fikk lyst å legge den ut igjen,nå som den også har ny eier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 En bil etter mitt hjerte, å kansje du kunne lagt ut noen interiørbilder? Så sandt det ikke er treinteriør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 En bil etter mitt hjerte, å kansje du kunne lagt ut noen interiørbilder? Så sandt det ikke er treinteriør WORD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenny Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 Tusen takk til begge! M5 motoren må jeg spare opp til først,men bremsene og drivverket har jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenny Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 Skal prøve å få tatt noen bilder av interiøret i morgen. Hadde ingen bilder liggende nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Vurderte den eg og, men klarte ikkje å skaffe pengene i tide... Hatt noen problemer med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenny Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 Hadde ett lite uhell med en kjølevannslange som sprakk på vei opp en tunnel = ødelagt topppakning. Men ellers har det ikke vært noen problemer nei! (fikk med en nyoverhalt 2,5 topp komplett med topppakning på kjøpet, så store problemer ble det ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Er ikke noen stor fan av emblemer i nyrene, men ellers ser den veldig fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 NYDELI e34 savner min gamle e34 når eg ser sanne e34..lykke til med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Pen bil! Felgene var penere på bildene med hele bilen, blei overraska da. Skikkelig kant...DET liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenny Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Hehe..tusen takk! Felger med kant er et absolutt must på eldre BMWèr syns jeg! Men emblemene blir nok en stund til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Rå bil, men hvorfor AC SCHNITZER emblem i fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå