borte Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Selger nå min E34 til fordel for en snøscooter! Trenger penger kjapt, så jeg selger bilen for 35.000 kroner! Send pm for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ludde_ Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 har du no fler bilder av den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Sitter på jobben nå og har ikke bilder tilgjengelig.. Skal få ordnet det når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Greit om du legger ut litt info også. F.eks utstyr, km.stand osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Km.stand:270.000,Alu. felger, Defa pakke, El. just.speil, El. vinduer x 2, EU-godkjent, Farget glass, Just. ratt, Midtarmlene, Motorvarmer, Radio/CD, Ryggesensor, S./V. hjul, Sentrallås, Servo, Skinn ratt, Skipose, Soltak, Sound system, Metallic,Rieger GTR styling(ikke front) Feil/mangler: Sprekk i radiator, sliten termostat,ødelagt relè til vinduer, vindusvisker,takluke og litt dårlig lakk(steinsprang og småriper) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Sideskjørt (3 mnd gamle) og frontfanger er ikke lakkert i bilens farge (mørk delfingrå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Sleng ut større bilder som viser litt bedre tilstand på bil/lakk/styling/interiør/motor. etc. Om du går en del ned i pris kan det være aktuelt for min del. Men jeg syns jo du kan koste på den ny termostat og slikt før du selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 nettopp derfor selger jeg den for 35.000! ..selges som den står! Radiator finner du brukt for 500,- og en termostat får du ny for 200,- Ikke rare summen å koste på den for den som kjøper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 Her kommer to nye bilder! Bilder av motor og interiør legges ut dersom det er interesse for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet September 21, 2006 Forfatter Share Skrevet September 21, 2006 Bilen er setta ned fra 45.000 til 35.000 pga snøscooterkjøp! Har du en bra scooter å bytte bort mot denne bilen, så ikke nøl med å si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg