Mr_Sunde Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Video Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Finner ikke siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Finner ikke siden! Høyre klikk, lagre som... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 funka ikke for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 fungerte her.. prøv denne da.. skal være samme.. http://www.itsfun.nu/arkiv/Ringen_sabine.avi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Ganske bra å holde følge med Sabine på tross av at hun antakelig har full bil. Viser ganske godt hvor krevende Ringen er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 nå er jeg ikke helt med her .. Sabine..??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 nå er jeg ikke helt med her .. Sabine..??? Nå har ikke jeg allverden med kunnskaper om denne madammen, men det jeg vet er at hun har kjørt flere tusen runder rundt nordsløyfa. Mener å ha sett en episode av Top Gear der hvor hun er med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Ganske bra å holde følge med Sabine på tross av at hun antakelig har full bil. Viser ganske godt hvor krevende Ringen er! Sabine får ikke kjøre maks av det bilen går (sikkert pga sikkerhet..), og hun skal også kjøre litt underholdende (les: bred stil). Jocke er en gammel rallysjåfør, så han har nok ikke noe problemer med å holde følge med de fleste. Sabine er født og oppvokst ved Ringen, og hun har kjørt en del racing gjennom tidene. Mener moren hennes driver ett hotell i Nürburg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Kul film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Sabine kjørte jo også en gammel diesel-Transit rundt samme tidene som TopGear-Jeremy kjørte en Jaguar eller hva det nå var. Det er forøvrig en gammel film dette her, men fin underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Sabine kjørte jo også en gammel diesel-Transit rundt samme tidene som TopGear-Jeremy kjørte en Jaguar eller hva det nå var.Det er forøvrig en gammel film dette her, men fin underholdning. Her er filmen: http://youtube.com/watch?v=BE6Afb1qSC4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 det er dame som kan kjøre bil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 10.08 med Ford Transit. Jeg er mektig imponert! Så ikke så ålreit ut å kjøre karusellen med den men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 ja det gikk unna det der tror nesten jegmå ned ditt en gang og prøve og kjøre der selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå