AdamDuritz83 Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Hei! Har hørt rykta om at du ødelegger cdspilleren vess du bruke brente plate i cdspilleren? Æ må nu si at det høres veldigt merkelig ut. Men er det noen som kan bekrefte dette eller avkrefte det? cdspillern som står i er med tv(16:9) og navigasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 ser ikke hvordan du kan ødelegge spilleren ved det, er jo bare en laser som leser cden, enten så klarer den å lese eller ikke, trur ikke en bent cd vil ødelegge laseren, og man ville nok hørt mer om det da om det var tilfelle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Hei Har hørt det samme, men det eg har hørt er at vist du bruker en brent dvd til navi kan det låse navien. dette p.g.a software låser seg. Så det er ikke selve cd spilleren som tar kveld,men softwaren i navi. Da må du inn og resette den.Som eg har hørt kan du være så uheldige at en ikke får til å resette den :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 det kan stemme, da disse cdene koster osv... men brente vanlige cder fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 men brente vanlige cder fungerer Jepp det skal ikke være noe problem med å spille brente cd'er, det har jeg gjort en god stund og ikke noe prob. Det er jo bare en laser som leser og om den leser en brent cd elle ikke har ikke noe og si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå