Mauro Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Hei, For to dager siden gikk jeg til innkjøp av et kicker frontsett, kicker sub, og kicker forsterker. Forsterkeren er mono å skal derfor brukes kun til subben. Det skal jeg klare å få til. Men frontsett er jeg helt grønn på. (er egentlig nybegynner på alt som heter bil og anlegg ) Er det stor forskjell i lyden på om jeg kobler høytalerene rett til spilleren (gammel pioneer), eller om jeg kobler de på et eldre "jalla" forsterker? I det heletatt, er det noen som vet om en lur plass å plassere de "boksene" til frontsettet. Delefilter-something-something? Og til sist, hvor burde jeg trekke kablene til de små diskantene som vistnok skal være på dashbordet? Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Blir hvertfall veldig stor forskjell med en rimelig god forsterker på frontsettet. Delefilterene skal vel være oppfor beina, dvs under hanskerommet og over pedalene. Er ikke så allverden med skruer. Hvor stort er frontsettet ditt da? 2-veis system? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 Fikk montert det i dag, så det spilte utrolig bra selv rett på spilleren, så jeg venter med å gjøre noe inntill videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Fikk montert det i dag, så det spilte utrolig bra selv rett på spilleren, så jeg venter med å gjøre noe inntill videre. Har en biltema forsterker liggende ubrukt i originalkasse.. Kjøpt for et par uker siden.. Skulle bruke den på frontsettet mitt og baksettet men planen min gikk litt skeis.. Nederste på linken der. http://www.biltema.no/products/product. ... emId=93649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå