Eirik Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Har hatt litt problemer med varmeanlegget i bilen som kun pumper inn glohet luft inn i kupeen. Det hjelper lite å stille varmeanlegget på kaldt, varmluft uansett. Har prøvd å skifte termostat, men det virket ikke som om det hjalp, følte nesten bare det ble verre... Det hele bekrefter kanskje bare at biltema er feiltema og at jeg burde kjøpt orginalt istede! Noen som har noen formening om hva som kan være galt?
Mr_Sunde Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Viss du kun får varmluft i kupeen så er det nok varmeapparatet det er noe i veien med.Er det noen overføringer fra bryterene som er gåen? Evt. en kran til kjølevannet inn til registeret som er defekt?
rams Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Har hatt det samme problemet på doningen min to ganger og begge gangene har det vært en styringsenhet som har sviktet (en metalldings med kjøleribber på)
rams Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Husker jeg ikke feil så er det denne delen som har vært feilkilden til brente føtter 64116929540
Eirik Skrevet September 20, 2006 Forfatter Skrevet September 20, 2006 Har hatt det samme problemet på doningen min to ganger og begge gangene har det vært en styringsenhet som har sviktet (en metalldings med kjøleribber på) Hvor sitter denne styringsenheten da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå