Hendo Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Som sagt virker ikke spylerdysene... pumpen virker.. har sjekket med ett batteri.... vindusvisker hendelet bak rattet virker også... når jeg drar det for å spyle setter den i gang viskerene som om det skulle virke..... bare ikke noe liv i pumpa... rellee har jeg byttet... ingen forskjell... noen forslag?... ofte noen brudd på ledninger?
KarstenJulius Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Jeg har akkurat samme problem på min E28. Jeg håper noen kan komme med et svar på hva dette kan være.
Hedfelt Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Jeg hadde et slikt problem på min E36. Da var det tilbakeslagsventilene som sitter under spylerdysene/ panseret som var gått i stykker. Vet ikke om det er slike ventiler på E28 men kan jo kanskje være lurt å sjekke?
Hendo Skrevet September 20, 2006 Forfatter Skrevet September 20, 2006 hvis det er tilbakeslagsventilen ville jo pumpen fortsatt virke ... ville den ikke?
e28stian Skrevet September 24, 2006 Skrevet September 24, 2006 Kjør rene slanger uten tilbakeslagsventil, eller hent nye ventiler fra huggern, har og vert borti det at slangene klemmer seg fast i hengselet til panseret, dooh Pumpa funker selv om den ikke klarer å presse spyleveska igjennom blokkert rør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå