Mikaelft Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Hola, jeg har en E36 cabriolet. Har kjøpt sånn impregningsvæske fra Koed, trodde det skulle komme på sprayboks.. skal jeg bare helle utover hele taket og gnikke det utover med ei fille eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Hell det på en sprayflaske (eks gammel vinduspuss ol.) å spray over. Pass på at kalesjen er tørr, når du gjør dette, for da er det lettere å se hvor du har sprayet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Er det ikke lettere å bruke en pensel da? Slik at du slipper å søle på lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Jeg bruker en grov svamp! Den fulgte nemlig med Cabrioimpregneringen til AutoGlym. Impregneringen fra BMW, og Koed, må vel blandes ut med vann, 250ml. blandes sammen med 2,5ltr. vann. Så må væsken bearbeides/smøres/ inn i kalesjen, så den trekker til seg impregneringen. Men pass for all del å ikke få noe av impregneringen på vinduer og lakk... Jeg brukte sprayflasken til AutoGlym, og dermed ble det små flekker utover hele bilen...prøvde å vaske det av, mye avfetting, men var ikke antydning av at det forsvant Men vanlig polering tok det heldigvis Dermed fikk bilen en ekstra omgang polering, også bakruten av plast....og vinduene Neste gang skal jeg maskere bilen med aviser, og utøve ytterst forsiktighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet September 21, 2006 Forfatter Share Skrevet September 21, 2006 Blandes ut med vann? Det stod ikke noe sånt om det.. jeg bare sprayet på hele taket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Men pass for all del å ikke få noe av impregneringen på vinduer og lakk...Jeg brukte sprayflasken til AutoGlym, og dermed ble det små flekker utover hele bilen...prøvde å vaske det av, mye avfetting, men var ikke antydning av at det forsvant Samme erfaring her. Fikk jo polert opp atter en gang, men hadde klart meg glatt uten den extra jobben der ja. Nå er det bare listverket som ser jævlig ut med sine renne striper etter impregneringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Blandes ut med vann? Det stod ikke noe sånt om det.. jeg bare sprayet på hele taket:) Den til BMW skal hvertfall blandes ut... På baksiden av flasken går det an å løsne ene hjørnet av etiketten, er en pil nederst til venstre, og der sto det en del info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet September 29, 2006 Forfatter Share Skrevet September 29, 2006 Off, jaja.. får kjøpe ei ny flaske da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå