BimmerKing Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Jeg har en E34 med ettermontert cc, som ikke fungerer som den skal. Den har følgende symptomer: Når jeg aktiverer den så holder den ikke farten skikkelig, og drar veldig ujevnt. Hva kan det være? Det er en VDO cruisecontrol..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 jeg tenker hastiehetsgiveren, men det er bare en tanke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 Noe jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 vet ikke åssen det funker når det er ettermontert, men du kan jo ta en diagnose. du kan jo også prøve å ta av plusspolen på batteriet å sette det til gods, da vil du resette hjernen. men er kansje mulig at alt må programeres på nytt da, så sjekk det opp før du gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 Resetting med batteriet fungerer ikke iallefall... Har akkurat byttet batteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå