Kjell Rune Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Prisant 350000 NOK Bil: BMW 3-serie 330 Ci Årsmodell: 2001 Karosseri: KM: 112000 Farge: Blå Utstyr: ABS, Airbag, Aircondition, Alu. felger, Antispinn, Cruisecontroll, Diffsperre, El. just.seter, El. just.speil, El.vinduer x 4, EU-godkjent, Fjernst./Sentrallås, Just. ratt, Kjørecomputer, Klima, Klimaautomatic, Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Multifunskjons ratt, Navigasjon, Nedfellb. baksete, Radio/CD, Ryggesensor, Sentrallås, Servicehefte, Servo, Skinn, Skinn ratt, Soltak, Sport understell, Sportsseter, Startsperre, TV, Utetemp., Varmeseter, Metallic, -------------------------------------------------------------------------------- Selgers beskrivelse av bil Meget pen bil!!! Alle servicer, 2 eier, Mye utstyr, sportsintr, senket orig fra fabrikk, sportsunderstell, sportsratt, (multiratt) 18" hjul, Full navi m tv, 6 plater cd veksler, varmeseter, el seter med memory, cruise controll, takluke, el solgardin, nakkeputer bak, delt nedfellbart baksete, el vindu bak, innelyspakke, ++
Kjell Rune Skrevet September 20, 2006 Forfatter Skrevet September 20, 2006 har m-tech 2 pakke til denne bilen liggende lakkert i bilens farge som kan fåes med for ett tilegg på 12000.
Kjell Rune Skrevet September 21, 2006 Forfatter Skrevet September 21, 2006 Det var da raskt! Ikke fornøyd? jo faktisk kjempe fornøyd. men lufter jo konstant tanken om ny bil.. vist noen har en e46 m3 og har lyst på mindre motor er jeg int i en deal.
Kjell Rune Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2006 da sender jeg den opp en tur jeg da jeg har noen andre biler jeg har lyst på.
Peoplez Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 kan det være CSL du har lyst på?? Haakon sin ligger på finn.no til nesten en mill. FEIT BIL
antiloop Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 kan det være CSL du har lyst på?? Haakon sin ligger på finn.no til nesten en mill. FEIT BIL Her inne også!
Kjell Rune Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2006 spenningen stiger hva skal kjell rune ha denne gangen. nei det er pokkern ikke godt og vite
Patrick B Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 spenningen stiger hva skal kjell rune ha denne gangen. nei det er pokkern ikke godt og vite Kan natulig nokk ikke være mindre en enn E46 M3 når man tenker den veien!
mAZE Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 spenningen stiger hva skal kjell rune ha denne gangen. nei det er pokkern ikke godt og vite Kan natulig nokk ikke være mindre en enn E46 M3 når man tenker den veien! Nja, si ikke det....
Ola. Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 spenningen stiger hva skal kjell rune ha denne gangen. nei det er pokkern ikke godt og vite Det eneste som er sikkert, er at den er straks til salgs igjen!
erlend_p Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Kan jo hende at han overrasker alle og kjøper en 316 eller 116 eller enda værre, å går over til et annet merke.. (japse av noe slag)
Anbefalte innlegg