RenZor Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Som topic sier. Mener de ble kjøpt i fjor, er brukt sist vinter. Testvinner for 1 eller 2 år siden. Disse to sto foran så de fleste pigger er intakte, de bak er det værre med Noen som kan være interessert? BILLIG. Best om noen i trondheims-området kunne tenke seg disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 bare dekk? 16" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 Bare dekk ja. 15" 195 (profil er jeg usikker på. 60 tror jeg) To i god stand, to uten pigger (men masse gummi). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Tar de jeg. Om du har de om en mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 Skal vi si en halv høvding da eller? Har de sikkert om en mnd, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå