TurboTore Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Rydder unna litt og selger følgende: Mosselman (?) Turbomanifold M50-motor. Har blitt sveiset etter brudd,bolthull trenger litt tilpasning og anleggsflate mot turbo må planslipes litt. Selges kr.1000,- --------------------------- 4stk Pirelli P-Zero Rosso 245/50-18 med 7-8mm mønster. Veil.nypris 17-18000,- (Dekkene var originalmontert på en BMW 7-serie og er således "stjerne"merkede) Selges kr 2000,-/bud *SOLGT* --------------------------- Kontakt helst via telefon. Tlf :90865820 Mail:najerot@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet September 25, 2006 Forfatter Share Skrevet September 25, 2006 Dekkene solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 hvor bor du med tanke på bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hvor bor du med tanke på bakfanger? Holder til i Oslo. (Postnr.0663 i frakt øyemed.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 følger denne diffuser'n med? lista under fangeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 følger denne diffuser'n med? lista under fangeren.. Ja,den følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 har du noen bedre bilder av fangeren, evt oversiktsbilde så jeg får se helheten av skaden. kan sende på mail om ønskelig. stian.b0rresen@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 har du noen bedre bilder av fangeren, evt oversiktsbilde så jeg får se helheten av skaden. kan sende på mail om ønskelig.stian.b0rresen@gmail.com Skal få gjort det i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Kan du få lagt ut et bedre bilde av den bakfangeren her på forumet også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Du har pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Har slettet bakfangeren som tidligere var annonsert. Den fulgte med en bil jeg kjøpte og jeg hadde ikke sett nøye nok på den. Skulle sjekke diffuseren for en interessent i går,men da viste det seg at den var "moddet" og at bakfangeren var en std. bakfanger påmontert M3-difuser... Dette kan jeg bedre enn som så,dette SKULLE jeg sett umiddelbart og kan bare beklage... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå