brusern Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 bilen er EU godkjent august 06, alle servicer er fulgt, handsfri for nokia 6310, thule lastestativ, nytt batteri mars 06,ny sommerhjul 05 på org BMW 16" felger, vinterhjul på 15" stål felger. dette er en velholdt og pen buisness utgave. Sportsinteriør kjørecomputer+++ bilen kan leveres ca uke 41 da ny bil er bestilt. Legger denne bilen inn for min mor. treffes best på mail: nor-vest@frisurf.no pga av jobb. Mobil: 95835455/41930075 NB: Ikke mange buisness utgaver med så lite km, solgt ny i norge. Utstyr ABS, Airbag, Aircondition, Alu. felger, Antispinn, El. just.speil, El. vinduer x 2, EU-godkjent, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Just. ratt, Kjørecomputer, Kurve/tåkelys, Radio/CD, S./V. hjul, Sentrallås, Servicehefte, Servo, Skipose, Sportsseter, Utetemp., Varmeseter, Metallic http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1246707 IKKE jeg som selger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 dette er fine biler! jeg har en slik selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg