BMW_frelst Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Fikk i dag et tilbud av en fyr jeg møtte på bensinstasjonen. Han ville selge komplett M3 motor, gir og ledningsnett. Motor gått 140k og er 88 mod! Han skulle selge da han skulle sette i M5 motor i E30`n! Hva er rimelig å gi for noe sånnt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 20-35k alt etter stand. Disse prisene det opereres med rundtom i div salgsannonser. Hva de blir solgt for vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Fikk i dag et tilbud av en fyr jeg møtte på bensinstasjonen. Dette hørtes litt suspekt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 jepp, det høres, men det betyr ikke det er noe lumsk Men ja, pass på at du ikke får noe som er stjålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå