Ceylon Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 m20b27 -Helt ny topp -Diesel veiv -pianotråd -Maskinert til oljespyling -alle lagre byttet -Ny vannpumpe -Nyere type stempler (dreid) -sterkere bolter -+ ting jeg ikke kommer på i farten.. -Har også helt ny turbo til denne .. klarer 650hk ++ følger med for 5000kr tillegg i pris Denne motoren kan kjøres med 400hk trygt... (Med smidde stempler er 600+ ) Komm med bud!! Men selges ikke etter fredag 22september Dette bygget har kostet meg nesten 30 000 så langt Nå er jeg tvunget til å selge dette forde eg skylder 6000 kr til han som bygget motoren som må betales innen fredag... Utrolig kjedelig... Kan også selge bare turbo for 5000kr så beholder eg motor..
318 Touring 04 Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 7000 om ud monterer den i min 325
Kimmit Racing Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 er den komplett med topp?hva er gjort med topp?grenrør?dyser?hvilket oppsett har den?bare til og starte opp?pris?
Ceylon Skrevet September 21, 2006 Forfatter Skrevet September 21, 2006 7000 om ud monterer den i min 325 Hehhh.... Har du røykt sokkene dine eller... For ett bud då!!!?
318 Touring 04 Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 d er jo et bud. det er også det selger ber om.
Ceylon Skrevet September 21, 2006 Forfatter Skrevet September 21, 2006 er den komplett med topp?hva er gjort med topp?grenrør?dyser?hvilket oppsett har den?bare til og starte opp?pris? Er komplett topp..... mildt portet... Kan ikke si noen pris egentlig på motor ant enn kunn bud over 15 000..... Men motor,turbo eller topp selges - 5000 for turbo eller 5k for topp...
Ceylon Skrevet September 21, 2006 Forfatter Skrevet September 21, 2006 d er jo et bud.det er også det selger ber om. Greit ... Men Da sier jeg herved at bud under 15 000 er ikke aktuelt... For at denne skal være halt komplett mangler det datasprut og eksos...
imalldevil Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 Har du ett tlf nr som det går an å nå deg på???? Kan hende jeg tar turen t bergen for å handle.
Ceylon Skrevet September 21, 2006 Forfatter Skrevet September 21, 2006 kan gi deg 5000 for bunnen Selger ikke så billg Koster mer for bare maskineringen av pianotåd og oljespyling....+ honing og nye lagre og pumpe--+ diesel veiv 3000
Ceylon Skrevet September 21, 2006 Forfatter Skrevet September 21, 2006 Har du ett tlf nr som det går an å nå deg på????Kan hende jeg tar turen t bergen for å handle. Har sendt deg pm
Kimmit Racing Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 ja det veit eg.men tenkte at du var i penge nød.men hvorfor selge alt så billig.er motor til rundt 30.000 uten grenrør,dyser osv
Kimmit Racing Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 hva med og bare levere turboen tilbake og beholde motoren?
Ceylon Skrevet September 21, 2006 Forfatter Skrevet September 21, 2006 hva med og bare levere turboen tilbake og beholde motoren? Ja skulle ønske eg kunne det.... Men han må betale for noe annet selv, og må ha penger. Saken er det at en kamerat havnet i bråk forrige helg, og jeg hjalp han ut...oppi alt dette forsvant min telefon. Han som bygger motor for meg er en grei kar han, men han har ikke klart å nå meg med beskjeden om at han måtte ha penger på fredag pga telefonen min forsvant. Fikk plutselig meldiing på damen sin fon av han om at penger må være på plass seinest fredag, ellers må han selge den for å klare seg selv... Hat og søkt om kredittkort men det får jeg ikke i tide. Og pga jeg sluttet i forrige jobb for noen mnd siden får jeg heller ikke ta lån i banken min... Sitter fint i det ja... Har jo ikke litt lyst å selge denne motoren.
Ceylon Skrevet September 21, 2006 Forfatter Skrevet September 21, 2006 hva med og bare levere turboen tilbake og beholde motoren? Ja skulle ønske eg kunne det.... Men han må betale for noe annet selv, og må ha penger. Saken er det at en kamerat havnet i bråk forrige helg, og jeg hjalp han ut...oppi alt dette forsvant min telefon. Han som bygger motor for meg er en grei kar han, men han har ikke klart å nå meg med beskjeden om at han måtte ha penger på fredag pga telefonen min forsvant. Fikk plutselig meldiing på damen sin fon av han om at penger må være på plass seinest fredag, ellers må han selge den for å klare seg selv... Hat og søkt om kredittkort men det får jeg ikke i tide. Og pga jeg sluttet i forrige jobb for noen mnd siden får jeg heller ikke ta lån i banken min... Sitter fint i det ja... Har jo ikke litt lyst å selge denne motoren. Yesssss!!!!! Eg var så heldig at damen kunne låne meg... Fy fan eg ble glad no!! Beholder motoren eg beklager men motoren er ikke til salgs lenger!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå