Gå til innhold

Trimme servo`en E39


tomasb
 Share

Anbefalte innlegg

eh, slik er det med alle..... kjenn forskjellen på p.plass og motorvei;)

DET har med at det blir lettare når du har litt fart på bilen å gjere. Kan jo prøve ein bil uten servo...blir lettare der og når du køyrer fortare...

Viss det er slik at det skal bli lettare når du køyrer seint er det vel for at det skal vere lettare f.eks under parkering, køkøyring osv...

Har køyrd bilar som er veldig lette på rattet (les: Toyota Avensis :roll: )...er fint når du skal parkere og sånt, men eit #&¤"!"&%"% når du køyrer fortare. Så eg vil sei det er bra BMW har laga det litt tyngre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh, slik er det med alle..... kjenn forskjellen på p.plass og motorvei;)

Nope.. Servotronic er vel progressiv..

Dere har litt rett begge to, men som du sier er den progressiv. - Altså lettere å snurre på rattet i lavere hastigheter. Den beregner og justerer på en eller annen finurlig måte servokraften på rattet i forhold til hastigheten på bilen.

Jeg mener å huske at innretningen kostet noe sånn som 2000-3000 som tilvalg på ny bil.

Skal du ettermontere koster delene omtrent det samme på nettet.

Jobben kommer jo da i tillegg.

Litt deler til styringen (finner ikke E39 :? , men du kan jo spørre dem...)

http://www.bimmerpartswholesale.com/BM_ ... _list.html

Resirkulerings-varianten

http://data.bmrparts.com/bmwparts/1302.html

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...