ehrnst Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 Hei. Har org. sentrallås med alarm på bilen, alarmen er koblet av etter hva jeg kan skjønne. Har en ganske stor issue med denne sentrallåsen da den ikke er helt til å stole på. Etter hva jeg kan se inni førerdøra så er det en bryter som blir dytta inn når en vrir om nøkkelen, det ser ut som at den treffer, men det kan jo hende det er dårlig kontakt der. Det som har skjedd er at jeg prøvde å låse døra, alle låste seg etter et par forsøk. Da inkludert dører, tanklokk og bagasjerom. Prøver å låse opp igjen, men da skjer det ingenting. Måler strømmen på kontakta inni døra - 6v, er dette riktig, eller skal det være 12? Om det er riktig med 6, hvor sitter så hovedenheten til greiene? Vet alarmboksen sitter på venstre side av rattstammen, men alarmen er koblet av
325ixturbo Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 tror rele til sentrallåsen ligger bak høytaler dekselet i gulvet ved clutch pedalen.. betalte 300 for ett brukt ett jeg hos gs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå