NSS Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Min Alpine CDA-9855R funker ikke helt, når jeg ikke har rørt noen knapper på ca 3sek så slår displayet seg av og slutter helt å lyse, når jeg rører noen knapper så slår den seg på igjen for 3 nye sekunder... Noen som vet hva som kan være feil? Takker for svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaarklau Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 når jeg holder inne knappen ved siden av play/pause knappen, slår lyset seg av når du ikke rører spilleren, prøv og holde inne den sjå om det funker, funker på min spiller vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 dette er en funksjon den spilleren har. har en lik spiller liggende, men der tok jordingsbanen på signalutgangene kvelden. ellers veldig bra spiller. syns det var ganske bra med den "fade to black" funksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Er en funksjon på spilleren ja, men mener det skal gå ann å slå den av? Går på min Alpine ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Er en funksjon på spilleren ja, men mener det skal gå ann å slå den av?Går på min Alpine ihvertfall. ja selfølgelig. holder inne den samme knappen. er litt vanskelig å vite når den er av eller på. det må du bare teste eller se etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Måtte resette hele driten :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå