Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at E-36 328 på forumet har lakka girkonsollen og dekselet som er over låsen på hanskerommet.

Må jo pusses glatt, grunnes og lakkes et eller to strøk.

Par strøk med klarlakk også mener jeg.

Dette er helt glatt og ser bra ut enda selv etter et års tid.

Du kan jo prøvelakke på en eller annen plastdel...

Skrevet

Vel, jeg vet ikke hva du mener med lakking av interiør.. men lakking av seter blir helt for jævlig.

Forrige eier av min bil har ramponert setene med lakk. De har vært beige, han har lakka de sorte. Så "fint" ble det:

interirhg2.jpg

Skrevet
  Twin_Turbo skrev:
Hva får deg til å komme på å lakke et skinninteriør :P

er jo vanlig å lakkere skinn interiør da..

men å bruke leather paint er jo seff en fordel :lol:

Skrevet

Det blir meget bra resultat ved lakkering av skinn,men det er stooor forskjell på å sende de til salmaker for å få gjort jobben skikkelig,mot å prøve selv med biltema sort blank ;)

Skrevet
  propan skrev:
Det blir meget bra resultat ved lakkering av skinn,men det er stooor forskjell på å sende de til salmaker for å få gjort jobben skikkelig,mot å prøve selv med biltema sort blank ;)

sant nok.. biltema/torshov vinyllakk er nok ikke det samme som å dra til salmaker, men på småting funker det fjell ;)

Skrevet

Vel, det ser helt ghetto ut. Tror ikke han som hadde denne bilen kan ha vært helt med i hodet.

Uten å vite hva som kunne gjøres med det, har jeg bare kjøpt et brukt svart interiør..

Skrevet
  325icab_88 skrev:
Lurer på om noen har fått lakkert opp sitt interiør noen gang.....vurderer å gjøre dette med mitt :D Hvordan ble resultatet, er det holdbart??

Gjorde dette på min forrige bil og det funket bra. (golf gti er vel som å banne i kirka he he he) Skrudde ut alle delene som skulle lakkes å slipte først med et ganske fint sandpapir før et finere til slutt. Brukte primer for plast, slipte med fineste papir og primet igjen før nokk en slip, dro på lakk verksted og kjøpte samme metallic lakk som bilen på boks og påførte en 5 strøk tror jeg (veldig tynne strøk) for så og bruke rundt det samme med strøk med klarlakk. var veldig holdbart det ene året jeg hadde bilen ihvertfall. Tips; kan jo kjøpe innteriørdeler ganske billig på ebay eller andre bmw forum på nettet også for og sleppe den lille jobben men kansje ikke akkurat den fargen du vil ha.

Har bilde av innteriøret på golfen et eller annet sted så kan se om jeg finner det!

(regnet dette gjalt deler i das osv...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...