xylenefree Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Hei. Har blitt anbefalt av bilverksted å skaffe bytte motor pga. motorhavari. Jeg har en BMW 520i med automatkasse 1995 modell. I en forbindelse har jeg noen spørsmål : 1. Hvor kan jeg skaffe en ny/brukt motor ? Byttemotor ? 2. Noen som kan anbefale ett verksted som kan gjøre dette for meg ? 3. Kan det bli noen konflikter ang. Man gear / Auto gear ? 4. Bør jeg sette inn samme type motor ? Samme årsmodell ? Trenger all den hjelp jeg kan få ! Takker for svar.
karlsen Skrevet September 23, 2006 Skrevet September 23, 2006 koed.dk har motor, gunnar heggem i hønefoss driver kun med bmw og har masse liggende, han kan nok bytte for deg også om du ber om det, han hjalp meg en gang i tiden med motorbytte, bare fikk den opp og hentet den uken etter.han byttet alt annet som trengtes får å få den eu ok også i samme slengen free og charge
xylenefree Skrevet September 25, 2006 Forfatter Skrevet September 25, 2006 Hvordan kommer jeg i kontakt med Gunnar eggen ? Har du mail adresse eller tlf. nummer ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå