Champ Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Finnes det noe programvare som jeg kan laste ned hvor jeg kan se alle deler , manualer etc etc til min E36 BMW318I trouring ?? hva heter event dette programmet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 du har ETK og TIS ETK er oppslagsverk til "alle" modeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 hva er TIS da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 TIS = Technisches Informationssystem (Teknisk Informasjon System) ETK = Elektronische Teile Katalog (Elektronisk delekatalog) Online ETK finner du til i menye øverst til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 prøver å finne ut hvor sentrallåsenheten befinner seg i bilen men finner det ikke ut, noen som vet dette ? får låst opp bilen via fjenstyringen men må bruke nøkkel for å låse den , irriterer meg voldsomt Er TIS er program eller er det i likhet med den andre bare en delekatalog eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 kanskje denne adressen kan hjelpe deg... finner det meste der.. (tror jeg da). se neders på listen når du har funnet din bil, individual equipment.. http://www.realoem.com/bmw/select.do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 eh, samme adressen som det var snakket om ovenfor jo... jaja, skylder på at det er fredag... sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå