Odland318is Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Fikk SONAR Angel eyes i posten fra USA i dag. Ringene var kanskje ikke verdens skarpeste, men ikke så svake som ChrZZ sine tror jeg. Legger ved noen bilder, hadde håpet at noen kan si meg hva slags kontakt jeg trenger til nær/fjernlys. På broderens HELLA er det noen blå klemmer, og de passa og lysa virka. Hvor får man disse? Og er det mulig å få motor, regner med at jeg ikke kan justere lyshøyden på disse lyktene annet en manuelt?
ChrZZ Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Kontakten til fjern/nær bruker du som vanlig fra de originale lyktene. Du skrur den på den midt i bildet der. (hvis det var det du lurte på) Får ikke motor på disse nei. Må stille dem manuelt (dvs, med skiftenøkler). Får håpe dine lyser mer om dagen enn mine da Er om dagen at problemet kommer for min del.
Odland318is Skrevet September 22, 2006 Forfatter Skrevet September 22, 2006 Jeg lurer på de som skal inn i de ovale kontaktene som er grå og svart. Fulgte ikke med noen ting. Her ser du 2 gule LEDs som har egne kabler, tenkte å koble de på egen bryter i bilen i såfall. Har du også LED? Men det som jeg så på originallyktene av kontakter så ikke ut til å passe på AE lyktene. Var dine plug n play?
Odlaen Skrevet September 23, 2006 Skrevet September 23, 2006 mine hella lyser opp dagen di men ang. kontakter å sånn så tror jeg du må ha en adapter. var inne på os bildeler i dag å der stod det tilsalgs hella angel eyes med "adapter" og alt du trenger... på en annen type angel eyes lykter han hadde tilsalgs stod det ingenting om at det følgte med noe annet enn lyktene.
ChrZZ Skrevet September 23, 2006 Skrevet September 23, 2006 Jeg har også LED ja.har valgt å ikke koble dem opp. jeg hadde ingen slike ovale kontakter som du har. Lyktene var plug'n'play i den forstand at ledningene til ringene var løse og man måtte finne strøm og jord til disse selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå