wicky124 Skrevet September 23, 2006 Skrevet September 23, 2006 har problem med e32en min..parklys og baklys på førersiden pleier å slukke innimellom..også plutselig så kommer den på igjen..irriterende..plinger konstant i bilen..selv om den står stille med motorn i gang...
Bjørn 320 Skrevet September 23, 2006 Skrevet September 23, 2006 Hmm, vil tru det er enten eit relé eller lysbrytaren din som køddar seg...
R.E.H Skrevet September 23, 2006 Skrevet September 23, 2006 jeg ville sjekket sikringene at alle satt ordentlig i.. så ville jeg sjekket at pærene satt skikkelig i og hadde god kontakt..
feul in my veins Skrevet September 24, 2006 Skrevet September 24, 2006 helt sikkert dårlig kontakt på pæra. prøv å pusse med fint sannpapir på kontaktflatene. så har du jo elektrospraien. tror den heter 2.26 elektro
wicky124 Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 elendig dritt bil as!!! visste ikke at det var så umulig å bytte parklys på denne bilen...var ute og tenkte å fikse dette med lysene..tok ut kjørelyset bak..pussa og rensa og bytta pære og satt den inn igjen..tok ut sikringene og pussa dem og satte inn igjen..tok løs parklys holder foran..den lange stanga som parklyslampa sitter i var litt vrien å ta ut..fikk den ut og bytta pære og pussa litt og skulle sette den inn igjen...og da starta problemene..fikk faen ikke den stanga inn på riktig sted igjen!!!endte med at den knakk flere steder der pæra skal sitte..så tok jeg ut lampa på passasjersiden og tenkte å bytte over..da lyste den..men var umulig å få denne inn også...og den knakk også foran og festet til koblingen knakk også...så nå har jeg ikkenoe parklys foran..og det mangler ett kjørelys bak..prøvde også å bytte pæreholder bak men likevel så lyste det ikke på førersiden.. også kom det opp en ny feilmld i kjørecomputern som heter "rucklicht" eller no slikt..skjønner ikke en shiiit jeg as..noen som har lyst til å hjelpe meg med dette?spanderer kebab og drikke på bislett:) og selvfølgelig..alarmen klikka også..låser jeg med alarmknappen så piper og ulern den som besatt og stopper etter en stund...og når jeg åpner bilen igjen så ulern den også ganske så mye..selv om bilen er starta..og på vei hjem i vaterlandstunnellen så begynte den å ule..selv om bilen var på..eneste gode var at alle trodde politiet kom så de flytta seg..og jeg kunne kjøre uten hindring..hehe..
wicky124 Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 savner gode gamle enkle mercene jeg...
Towwy Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 rucklicht er vell baklys om jeg ikke tar mye feil?
wicky124 Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 hmm..ja kanskje det..men det baklyset har jo vært slukket ganske lenge..og den feilmld har ikke dukka opp før..rare saker...
wicky124 Skrevet September 30, 2006 Forfatter Skrevet September 30, 2006 og igår kveld på vei hjem fra jobb røk girkassa...faens dritt as..ikke går den i revers...eller i fart over 60km/t...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå