Tore Diesel Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Bestilte meg 19" hjul på GS i dag, med litt hjelp fra Joarn her på forumet! Takk for det Skal hente felgene på mandag, og håper det kommer til å ta seg bra ut. Noen som har bilder av E39 touring med 19" hjul her? Bilder både med og uten senking går fint, da jeg lurer på hva som gir optisk perfekt kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 19" passar perfekt til e39 Fleire bilder: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1182301 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Takk for bildene begge 2. Er noen av disse senket, og evt. hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 19" er utvilsomt ikke for stort på 5 serien. Før syntes jeg at 18" var stort nok, men har insett at 19" gjør seg meget bra. Gratulerer med nye felger da. Regner med at bilder blir lagt ut her Når det gjelder senking, så senket jeg min kun fremme. Dette syntes jeg ga best resultat med tanke på avstand fra hjulbuen og til dekkene. Bakdelen er jo at lyktene må justeres litt opp (selv med automatsiks høydejustering ) og at det blir vankselig å få det godkjent. Har senket 730d'en også bare fremme nå, og synes det gjør seg meget bra, men må vel krype til korset og sette på senkefjørene bak også. En BMW mekaniker jeg snakket med mente i hvertfall at de ikke var sikkert at den ble noe lavere bak. Merkelig å skulle sette på senkefjører i håp om at den ikke blir lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Takk for det Magne! Ja tror 19" vil ta seg bra ut på E39'n. Men er ganske så spent på hvordan det vil se ut med tanke på hjulbuene foran. Bilder skal jeg nok få inn, så snart som felgene kommer på bilen Hvis alt går etter planen så blir det i løpet av mandags kveld. Så den automatiske lyktejusteringen kompanserer ikke for senking altså. Det har jeg faktisk ikke tenkt på. For dersom det blir senking, så blir det enten bare foran, eller litt mer foran enn bak. Muligens 40/20. Må bare se hvordan det tar seg ut, før jeg tar noen avgjørelse. Hvor mye er E38'n senket nå da, (foran) og hvor mye blir det bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Fant ikke noe bra bilde av hverken E39'en eller E38'en, men dette gir kanskje et lite inntrykk av hvordan 530d så ut. Den er senket 30mm fremme og ikke senket bak. Lyktejusteringen er forøvrig meget enkelt å gjøre, men skal det bli helt perfekt kan du jo ta turen innom NAF, der er det gratis å justere lyktene enda. Tror jeg 7-serien er nå senket 40mm fremme, og settet jeg kjøpte er 40/40 så her frykter jeg det verste. Nå er avstanden mellom hjulbuene lik fremme og bak, og den stuper ikke mye. Har justert lyktene litt opp her også. Håper at den ikke blir så mye lavere bak når jeg får senket den bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 25, 2006 Forfatter Share Skrevet September 25, 2006 Har nå bilde av felgene på bilen min, inne på "Bilder & Filmer", i og med at dette temaet sikkert passer bedre der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå