ioctl Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Skal feste et 325 merke på min E36 limo. Er det noen som har en E36 med emblem som hadde giddet å ta mål av hvor merket(uten "i") skal stå på bagasjelokket? Evt. noen som kan peke meg til et sted jeg finner denne informasjonen. Takker og bukker på førehand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 mener det er ca 3 cm inn på luka at i`n står, så re bare å måle opp å trekke fra i`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 Glimrende Vet du noe om høyden/avstand til toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 du har den lille "knekken" i bakluka? midt i mellom den og toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 Da går jeg for det. Taker \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 Ble pent det. Jeg skal også bytte selve Bimmer merket på panseret da det ikke ser helt nytt ut... I den sammenheng lurer jeg på hvordan det er festet. På det nye emblemet er det to tapper bakpå, men det ser ikke ut til å være noen låsemekanisme. Skal emblemet klistres på? I så fall, hva annbefales å brukes som klister(fulgte ikke noe med)? Og for å få av emblemet er det varmepistol/skrujern/tøybit som gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Rondellene på panseret sitter som du selv sier med to tapper. Disse vipper du opp med et tynt flatjern. Legg noe papp e.l mellom lakk og skrujern slik at du ikke får riper. Dette er rimelig greit og skal ikke limes etterpå, kun trykkes på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plimbu Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Rondellene på panseret sitter som du selv sier med to tapper. Disse vipper du opp med et tynt flatjern. Legg noe papp e.l mellom lakk og skrujern slik at du ikke får riper. Dette er rimelig greit og skal ikke limes etterpå, kun trykkes på plass. Har planer om å gjøre dette selv men etter og sett under "teppe" (vet ikke hva det kalles) under panseret, så det ut som det var festet/sveiset med noe plast i tillegg. Bare og gjøre som du sier? Redd for å skade panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Rondellene på panseret sitter som du selv sier med to tapper. Disse vipper du opp med et tynt flatjern. Legg noe papp e.l mellom lakk og skrujern slik at du ikke får riper. Dette er rimelig greit og skal ikke limes etterpå, kun trykkes på plass. Funka fett! Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Rondellene på panseret sitter som du selv sier med to tapper. Disse vipper du opp med et tynt flatjern. Legg noe papp e.l mellom lakk og skrujern slik at du ikke får riper. Dette er rimelig greit og skal ikke limes etterpå, kun trykkes på plass. Har planer om å gjøre dette selv men etter og sett under "teppe" (vet ikke hva det kalles) under panseret, så det ut som det var festet/sveiset med noe plast i tillegg. Bare og gjøre som du sier? Redd for å skade panseret Det går an å prøve med fiske-sene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Jeg brukte bare to skrujern og litt tykk papp. Det eneste som ble skada var det gamle emblemet(som var helt avflassa fra før). Lønte seg å bruke litt tjukk papp slik at en har noe å bøye skrujernet mot - emblemet satt ganske godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Rondellene på panseret sitter som du selv sier med to tapper. Disse vipper du opp med et tynt flatjern. Legg noe papp e.l mellom lakk og skrujern slik at du ikke får riper. Dette er rimelig greit og skal ikke limes etterpå, kun trykkes på plass. Har planer om å gjøre dette selv men etter og sett under "teppe" (vet ikke hva det kalles) under panseret, så det ut som det var festet/sveiset med noe plast i tillegg. Bare og gjøre som du sier? Redd for å skade panseret Mener ikke at det skal være festet noe under der nei. Det må iallefall være noe selvmekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå