Gå til innhold

Feste type-emblem på E36

ioctl
 Share

Anbefalte innlegg

Skal feste et 325 merke på min E36 limo. Er det noen som har en E36 med emblem som hadde giddet å ta mål av hvor merket(uten "i") skal stå på bagasjelokket? Evt. noen som kan peke meg til et sted jeg finner denne informasjonen.

Takker og bukker på førehand :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent det.

Jeg skal også bytte selve Bimmer merket på panseret da det ikke ser helt nytt ut... I den sammenheng lurer jeg på hvordan det er festet. På det nye emblemet er det to tapper bakpå, men det ser ikke ut til å være noen låsemekanisme. Skal emblemet klistres på? I så fall, hva annbefales å brukes som klister(fulgte ikke noe med)?

Og for å få av emblemet er det varmepistol/skrujern/tøybit som gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rondellene på panseret sitter som du selv sier med to tapper. Disse vipper du opp med et tynt flatjern. Legg noe papp e.l mellom lakk og skrujern slik at du ikke får riper. Dette er rimelig greit og skal ikke limes etterpå, kun trykkes på plass.

Har planer om å gjøre dette selv men etter og sett under "teppe" (vet ikke hva det kalles) under panseret, så det ut som det var festet/sveiset med noe plast i tillegg. Bare og gjøre som du sier? :( Redd for å skade panseret :(:!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rondellene på panseret sitter som du selv sier med to tapper. Disse vipper du opp med et tynt flatjern. Legg noe papp e.l mellom lakk og skrujern slik at du ikke får riper. Dette er rimelig greit og skal ikke limes etterpå, kun trykkes på plass.

Funka fett! Takker og bukker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om å gjøre dette selv men etter og sett under "teppe" (vet ikke hva det kalles) under panseret, så det ut som det var festet/sveiset med noe plast i tillegg. Bare og gjøre som du sier? :( Redd for å skade panseret :(:!:

Det går an å prøve med fiske-sene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke at det skal være festet noe under der nei. Det må iallefall være noe selvmekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...