DooRaaG Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Har en z3 jeg gjerne skulle hatt noe mer enn orginalanlegg i! men plass er et problem. Så derfor lurer jeg på om det er noen som kan hjelpe med noen ideer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 halla daniel! så du henger her du også? kan hjelpe deg med anlegg å sånt jeg, fotorama stativet får du også inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
surbotaab Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Hei... Det finnest endel bass-kasser med innebygd forsterker som tar relativt lite plass... Feks: en kammerat av meg kjøpte en DELL(?) med 2x10" aktiv kasse til å ha i en Navara her for litt siden... Den var ikke stort større enn en banan-kasse.... Det spella veldig bra i forhold til størrelsen... Men da er det jo en åpen cupe da... vet ikke åssen d er på en Z3 da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 bandpass kasse i bagasjen er vell det beste.. men da må du lage hull for å få aero porten inn i cupeen.. Ganske vanskelig å få til en sånn kasse. Så greit om du får noen som kan det til å lage den for deg.. Jeg har en soundstream vgw10 i bagasjen, focal 165v2 forran på en alpine forsterker. Mens bassen blir drevet av en soundmagus monoblokk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 Da var anlegget på plass! ble en løsning fra pioneer som funket veldig bra! og nok en gang en takk til Karlsen som fungerer som pådriver og montør ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 min skyld at du går konkurs en dag kanskje?? ble ganske bra da, grei lyd liten plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Da var anlegget på plass! ble en løsning fra pioneer som funket veldig bra!og nok en gang en takk til Karlsen som fungerer som pådriver og montør ! Hva ble løsningen? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Aktivsub 8" fra pioneer som er plassert bak passasjersetet + at det orginale frontsettet er byttet ut med pioneerfrontsett. Ikke noe særlig å ta bilde av siden at er "skjult". Lyden ble faktisk veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 magiker som jeg er, så fikk jeg skjult dette vett, etter en stund med banning, bytting av feil ting og effektiv LED hodelykt, så fikk vi årdna dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå