Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
LMM 090 til 320i, 500 kr

Passer den til e30 320 89 model? Prøvde å finne det ut på online etk men har visst ikke nok kunnskap til å finne det ut. :oops:

Det gjør den. Ta for sikkerhetsskyld å les av nummeret på den LMM'en du har.

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fungerer alt på "Instrumentpanel 325i, 500 kr"? i såfall kan jeg komme innom å kjøpe.

Er det du som bor på daskerud og har bygd en M10 turbo motor?

Alt fungerte sist jeg brukte den, ellers er svarene nei og nei til de resterende spørsmålene.

Skrevet
1 sett 14 tom org turbinfelger, lakkert hvite 100% rette, 500 kr

Har du muligheter for å ta bilder av disse felgene?

Jeg rekker ikke det før i slutten av helga/begynnelsen av neste uke.

Skrevet
Turtelleren er den fra en sekser eller fra en bil med firer??

Det vet jeg dessverre ikke noe om, tror de passer om hverandre med korrekt kodenøkkel/brikke.

Skrevet

Hei kristov. TAKK for at du klarer å legge igjen tlf så folk kan kontakte deg hvis du har planer om å selge noe!

Ellers kan du sende meg mld så FORT som overhodet mulig når du ser denne mld! Gjelder svinghjulet ditt til 325....!!

924 87 900

Skrevet
Hei kristov. TAKK for at du klarer å legge igjen tlf så folk kan kontakte deg hvis du har planer om å selge noe!

Ellers kan du sende meg mld så FORT som overhodet mulig når du ser denne mld! Gjelder svinghjulet ditt til 325....!!

924 87 900

Jeg legger ikke ut telefonnummer da jeg ønsker å sile vekk alle useriøse så jeg slipper få en haug med telefoner. Sjekker mail og forum flere ganger om dagen så det er ikke noe problem å få tak i meg uansett.

Skrevet
Hvor mye skal du ha for de sorte sidelister til 4 dørs/touring, dette er listene på dørene og forskjerm??

Mvh Helene

Det stemmer, det er de som går midt på dører og skjermer. 400kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...