V70 Ray Skrevet September 23, 2006 Skrevet September 23, 2006 Har kjøpt ny motor til min 525i 90mod. Motoren satt i en automat bil som er produsert en uke etter min. Siden jeg har manuell er spørsmålet følgende: Er ledningsnettet på motorene identisk? Har flyttet sving hjul å sånt over.
propan Skrevet September 24, 2006 Skrevet September 24, 2006 Det er sikkert en kontakt på nettet som må lures,er ikke helt sikker. Men en annen ting-husket du pinnelageret i veiva for girkassetappen når du tok vekk automat kasse?
V70 Ray Skrevet September 25, 2006 Forfatter Skrevet September 25, 2006 Blir nok å flytte hele ledningsnettet over. Skal sette i nytt lager i veiva. Men takk for tipset det hadde vært gørr å glemme. Det er vel kick down greierne som er forskjell på elnettet?
kikka Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Bruk IKKE ledn nettet fra en bil med automat... Det blir et H... tro meg! Bruk det gamle fra man gir. Bare flytt det over.
V70 Ray Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 Takk for klart svar. Gleder meg til test run!
V70 Ray Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2006 Har satt i vidunderet tikker ikke en gang, går som en kule! Måtte bytte spjellhus også, det var litt flere vakum greier. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå