Grolub Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Hei jeg har en BMW 318Ci e46 2001 mod og lurer på om det er noe lurt sted å ta strøm fra til forsterkeren bak i bilen uten å måtte trekke kabel gjennom hele bilen fra batteriet? Jeg skal også bruke den orginale spilleren og lurer på om det går å ta signal fra hattehøytalerene til bassforsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Du trenger større strømkabel enn de små som er til hattehylla. Tror nok du må legge kabel gjennom hele bilen til batteri Spørs helt hvor bra forsterker du skal ha, men trenger tykke kabler til de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 har har du en liten pekepinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Du må nok strekke kabler igjennom hele bilen ja... men det er jo ikke noe stort problem.. signalkablene kan du kjøre ut fra høytalerledingene bak, bare kutte og litt sånn.. men blir vesentlig mye dårligere lyd. så vil annbefale å strekke de også hele veien... Strekk en strømkabel med grei størelse til et batteri du setter inn bak, så trekker du en feit kabel fra det og inn til en kondensatr, så en fra den til forsterker. da har du bra med strøm.. Det mener ihvertfall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 strekk fra batteri, og bruk tykkkabel, har brent opp en kabelfør,det er helvette å få ut av bilen igjen, smelter seg til alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 strekk fra batteri, og bruk tykkkabel, har brent opp en kabelfør,det er helvette å få ut av bilen igjen, smelter seg til alt Oh, den er kjip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Jeg har tatt signal fra bakhøyttalerne inn på høysignal inngangen på forsterkeren min. Har kun en sub. Fungerer utmerket det. Mye bedre enn jeg hadde trodd! Signalstyrken var forbausende bra og ikke noe ulyder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 strekk fra batteri, og bruk tykkkabel, har brent opp en kabelfør,det er helvette å få ut av bilen igjen, smelter seg til alt Oh, den er kjip ja, det kan du si... ble lettere forbanna da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå