Gå til innhold

Ca pris på m-tech front til 318is E36 og tips?

Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter 318is E36, dersom den jeg kjøper ikke har m-tech styling vil dette bli satt på, men jeg lurer på hva det vil koste sånn ca å bytte fra standardfanger til m-tech fanger.. Er det mye arbeid?

Tok bare noen tilfeldige bilder fra autodb for å forklare bedre :)

Fra en slik en:

1227905bilde1spa0131fb9.jpg

Til en slik en:

1220836bilde1p6090133qm3.jpg

Hva tror forresten folket om denne?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 227468#top

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skla du ha kun m3 front,eller sidesjørt og hekk også? jeg gjorde som du har tenkt,og byttet fra org front til m3 front.kjøpte fronten fra star bildeler.tror den kostet 3000,- . men du som er/blir ny i BMW faget,her er et godt tips: GS bildeler! de har absolutt alt av bmw deler. sjekk www.gsbildeler.no ,der har de både slitedeler og styling.er ikke så vanskelig å sette på fronten,men pass på at du setter den på og tilpasser den før du tar den av og får den lakkert.sjekk gs hvist du vil ha sidesjørt og.kansje billigere å kjøpe hele pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på hva det vil koste sånn ca å bytte fra standardfanger til m-tech fanger.. Er det mye arbeid?

Ikkje så gale...har vore med og bytt ein slik fangar og alt i alt tok det vel kanskje 2 timar...måtte berre prøve oss fram litt :)

Men er nok ein fordel å få bilen på bukk, blir mykje lettare å komme til med tilkoblingar av grøftelys og diverse andre ting på baksida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del! Kjøp orginal front! Koster kanskje litt ekstra å kjøpe inn..men det sparer du inn på at du slepper å tillpasse fronten når du skal montere den. + at resultatet blir perfekt :wink: Bedre å kjøpe orginal front enn ein kopi der lister og alt er støypt fast i kvarandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...