Søreng Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Er på jakt etter 318is E36, dersom den jeg kjøper ikke har m-tech styling vil dette bli satt på, men jeg lurer på hva det vil koste sånn ca å bytte fra standardfanger til m-tech fanger.. Er det mye arbeid? Tok bare noen tilfeldige bilder fra autodb for å forklare bedre Fra en slik en: Til en slik en: Hva tror forresten folket om denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 227468#top Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 skla du ha kun m3 front,eller sidesjørt og hekk også? jeg gjorde som du har tenkt,og byttet fra org front til m3 front.kjøpte fronten fra star bildeler.tror den kostet 3000,- . men du som er/blir ny i BMW faget,her er et godt tips: GS bildeler! de har absolutt alt av bmw deler. sjekk www.gsbildeler.no ,der har de både slitedeler og styling.er ikke så vanskelig å sette på fronten,men pass på at du setter den på og tilpasser den før du tar den av og får den lakkert.sjekk gs hvist du vil ha sidesjørt og.kansje billigere å kjøpe hele pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 ok, takk for fint og informativt svar Det skal være full m-styling på bilen, det som ikke er på når jeg kjøper kommer med tiden og pengene... Så håper det blir bil snart nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Schmiedmann.no selger mye billig originalfangere (dvs, ikke replica). Frontfangeren kommer vel på rundt 3500-3700,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 jeg lurer på hva det vil koste sånn ca å bytte fra standardfanger til m-tech fanger.. Er det mye arbeid? Ikkje så gale...har vore med og bytt ein slik fangar og alt i alt tok det vel kanskje 2 timar...måtte berre prøve oss fram litt Men er nok ein fordel å få bilen på bukk, blir mykje lettare å komme til med tilkoblingar av grøftelys og diverse andre ting på baksida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Skal du ha den bilen så invister i senkesett a;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Min frontfanger er fra Schmiedmann..den kom på rundt 3000,- med lister og luftekanaler. Så er gitter og evt. M3 leppe utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 min kom på 3200 fra gs med gitter og m3 leppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1251408 ;=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Har ikke alle is-er m-pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 niks... ingen is'er har det orginalt egentlig, var vell levert noen individual is'er med m pakke som ekstrautstyr. men de er det få av her i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 De is'ene som hadde det originalt, het Sport Edition og kom vel i 97 bl.a IS Class II hadde også M-pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Frontspoiler E-36 M-Teck Pris 4.184,97 kr. (3.347,98 kr uten mva) fra gs bildeler da med gitter og leppe! men syns det var litt dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Koster å være kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 For all del! Kjøp orginal front! Koster kanskje litt ekstra å kjøpe inn..men det sparer du inn på at du slepper å tillpasse fronten når du skal montere den. + at resultatet blir perfekt Bedre å kjøpe orginal front enn ein kopi der lister og alt er støypt fast i kvarandre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå