Gå til innhold

Senkesett E87, anbefalinger?


T16
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens...

Er ny her på forumet og er nettopp blitt BMW eier :) Valget ble en 118d, er veldig fornøyd med bilen sålangt, men som vanlig så klarer man ikke å holde fingra av fatet. Så tenkte å begynne med litt moderat senking...

Etter å hompa rundt på Nord-Norske veier med justerbare coilovers på 30 profil i 3år, er jeg blitt ganske så lei :( ...synes 1-serien er akurat passe stiv til hverdagslig bruk, men en smule høy i hjulbuene :oops: Så det store spørsmålet er, hvilke fjærer senker moderat og beholder komforten?

Noen erfaringer her ? anbefalinger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...Er kjekt å høre litt erfaringer med forskjellige merker senkesettet :)

Har tenkt litt på Eibach, en kompis brukte det på en ny E-klasse med 20" felger og det var faktisk mye komfort igjen.

Av egne erfaringer med forskjellige merker så virker det ikke som om at alle produsenter legger så mye tid i utviklinga, så har endt opp med senkesett som er helt ræva å kjøre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg anbefaler Eibach er at jeg har kjørt med det på E30, E46 og E39 og mener nettopp at komforten er i behold samtidig som at du ved aktiv kjøring merker at fjørene er stivere enn orginalfjører.

Men dette er jo bare en subjektiv vurdering da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...