Gå til innhold

Senkesett E87, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens...

Er ny her på forumet og er nettopp blitt BMW eier :) Valget ble en 118d, er veldig fornøyd med bilen sålangt, men som vanlig så klarer man ikke å holde fingra av fatet. Så tenkte å begynne med litt moderat senking...

Etter å hompa rundt på Nord-Norske veier med justerbare coilovers på 30 profil i 3år, er jeg blitt ganske så lei :( ...synes 1-serien er akurat passe stiv til hverdagslig bruk, men en smule høy i hjulbuene :oops: Så det store spørsmålet er, hvilke fjærer senker moderat og beholder komforten?

Noen erfaringer her ? anbefalinger ?

Skrevet

Kjenner lite til 1 serien, men når det gjelder fjærer som kombinerer komfort og sportslighet så mener jeg personlig at Eibach er suverene.

Skrevet

Ok...Er kjekt å høre litt erfaringer med forskjellige merker senkesettet :)

Har tenkt litt på Eibach, en kompis brukte det på en ny E-klasse med 20" felger og det var faktisk mye komfort igjen.

Av egne erfaringer med forskjellige merker så virker det ikke som om at alle produsenter legger så mye tid i utviklinga, så har endt opp med senkesett som er helt ræva å kjøre med.

Skrevet

Grunnen til at jeg anbefaler Eibach er at jeg har kjørt med det på E30, E46 og E39 og mener nettopp at komforten er i behold samtidig som at du ved aktiv kjøring merker at fjørene er stivere enn orginalfjører.

Men dette er jo bare en subjektiv vurdering da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...