Peoplez Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Kamerat av meg hentet seg denne ny restaurerte e30 325i cab, i helgen. bilen er ifra 1986. Bilen ser ut som om den kommer rett ifra fabrikken i 1986, alt er skiftet, NYDELIG BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Ser veldig pen ut! vet du hvor mye han måtte ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 ein av di bedre e30 cabene jeg har sett.. flotte saker :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 denne henta han vel fra skien? den er isåfall sinnsykt pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Ser veldig shiny og pen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Vunnet 2utstillingspriser også? Vært til salgs ganske lenge? MEGET strøken bil. Har du interiørbilder også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subben Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Om det er den jeg tror det er, var vel prisantydningen 115.000 kroner i annonsen...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Ja det er vel den som sto på autodb!! Mye penger for en 325i men den skulle jo være som ny!! Ser sinsykt pen ut Får hilse kameraten din og si grattis med flott E30 Bra det er noen som tar godt vare på disse klassikerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 denne henta han vel fra skien? den er isåfall sinnsykt pen stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Dette er virkelig en nydelig bil ja! Håper kameraten din kommer til å ta godt vare på den. Erik W, som har restaurert den har virkelig lagt sjela si i den. (Som han forøvrig gjør med alle bilene han er borti..) Når det gjelder pris er vel en sånn bil nærmest uvurderlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Og jeg tror den har norges peneste orginale motorrom. ; Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Og jeg tror den har norges peneste orginale motorrom. ;Grattis. ja, det ser sprett nytt ut, lakkert bilens farge toppdekselet, veldi flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Wenås Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Hei folkens, som tidligere eier av denne cab`n var det jo litt gøy å se den her da! men vemodig også. Har vært endel arbeid dette. Nå skal jeg konsentrere meg om den neste E30 325`n til min yngste sønn som er plukket helt ned og alt skal restaureres. Understell er ferdig og karrossen lakkes denne uken innvendig og i motor, koffert, dører osv. Så blir det vel et nytt E30 prosjekt på meg og etterhvert tenker jeg, Har noen en som skal selges, kan man jo si ifra: tlf 90862802 eller mail. e.wenaas@gmail.com og send med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Denne er virkelig pen! Håper nye eier ikke sliter denne ut eller konverterer den til en rånebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Denne er virkelig pen! Håper nye eier ikke sliter denne ut eller konverterer den til en rånebil. nei, denne blir beholdt som den er. faren hans er skikkelig ihuga bmw entusiast også, så denne får et fint liv, og kommer ikke til å bli vinterkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå